Zaczynamy za:

Sales Angels 2019

najlepsi eksperci 2019 z nowymi tematami

#SprzedawanieToPomaganie

22.I.2020 WARSZAWA

Zarejestruj się

WIELKI FINAŁ

Dni
Godzin
Minut
Sekund
Gdzie odbywa się Finał
Bilet na spotkanie networkingowe
Specjalna oferta Sales Angels 2020

szybkie linki:

DLACZEGO WARTO BYĆ?

Wystąpią najwyżej ocenieni eksperci z 2019r.

Największa dawka sprzedażowej merytoryki na m2 - konkretne wskazówki i praktyki sprzedażowe

Najlepiej oceniane wydarzenie dla profesjonalistów sprzedaży

Spotkania Sales Angels mają realny wpływ na budowanie Twoich kompetencji handlowych

i podnoszenie Twojej wartości na rynku.

FINAŁ SALES ANGELS

22 stycznia 2020 roku odbędzie się Finał Sales Angels najważniejsze wydarzenie dla ludzi sprzedaży w Polsce.


Kto wystąpi?

Już wiemy, że będą to: Tomek Zieliński, Adam Bernacki, Basia Piasek, Jurek Zientkowski i Wojtek Telenga.


Wszyscy uzyskali noty powyżej 9 w skali do 10. To rekordowe wyniki w naszej historii.


Jako przedstawiciel społeczności wystąpi wybrany w głosowaniu Michał Balcerzak.

zobacz jak było

OPINIE UCZESTNIKÓW PO FINALE 2018

Wow! Ależ wczoraj było mięsne spotkanie! Dawno nie wyszedłem pełen tylu przemyśleń po spotkaniu Sales Angels społeczność ludzi sprzedaży. Dostałem narzędzia i dawkę inspiracji.

Ale to było dobre! Finał #salesangels to prawdziwa uczta dla wszystkich pasjonatów sprzedaży. Nie przesadzam.

Myślałam, że będzie to kolejna konferencja sprzedażowa. Jak każda poprzednia, na której byłam. Prelekcje, dobry lunch i networking. To wszystko było, owszem. Ale było coś więcej.

ZOSTAŃ PARTNEREM WYDARZENIA

Chcesz wspierać rozwój społeczności Sales Angels? Serdecznie zapraszamy do współpracy.

Poznaj nasze wartości i nasze możliwości.

WIĘCEJ INFORMACJI

CZYM JEST SALES ANGELS?

Co miesiąc spotykamy się w gronie ludzi ze świata sprzedaży z najlepszymi ekspertami sprzedaży w Polsce. Przerabiamy tematy, dzięki którym możecie stawać się lepszymi handlowcami i managerami sprzedaży.

Nadszedł czas na WIELKI FINAŁ, który odbędzie się

22 stycznia 2020. Najlepiej ocenieni eksperci wystąpią dla Was ponownie,

ale z nowymi tematami. Będziemy odsłaniać kolejno sylwetki prelegentów.

Wspieramy wybraną FUNDACJĘ

#SprzedawanieToPomaganie

uczestników spotkań w 2019

3578
39

topowych
ekspertów

średnia ocena
wystąpień

8,20

czekamy na Wasze propozycje

TEMATY i EKSPERCI FINAŁU 2019

9,8

PREZES AKADEMII KOMUNIKACJI

Najdroższe zatyczki do uszu, to nasze odpowiedzi.

  • jak byłem cymbałem brzmiącym, czyli co wiedziałem „na pewno” i ile przez to straciłem jako sprzedawca i jako tata,
  • odsłoń się, o tym jak to co niby „głupie i naiwne” przyniosło mi klientów PREMIUM,
  • trzy lekcje od Antoniego, dzięki którym zrealizowałem swój pierwszy „niemożliwy” plan.

Dowiesz się (... bardzo wiele o komunikacji):

9,57

CEO EVENEA

Jak zaprojektować najbardziej optymalny proces sprzedaży, wykorzystując narzędzia dające kilkukrotnie wyższą skuteczność pozyskania klienta.

  • zbierać 83% kontaktów do potencjalnych klientów z generowanego ruchu z marketingu,
  • prowadzić sprzedaż dzięki, której w ciągu jednej godziny będziesz w stanie zamknąć nawet tyle sprzedaży co w jeden miesiąc,
  • skrócić proces sprzedaży bez względu na wartośc transkacji do maksymalnie dwóch rozmów,
  • wykorzystać technologię dzięki, której pokonasz większość obiekcji zanim klient trafi na rozmowę ze sprzedawcą.

Nauczysz się:

9,65

HEAD OF SALES TRANSFORMATION DELOITTE

"Chcieć to MOC, a nie móc" - jak motywować i zarządzać ludźmi w cyfrowych czasach?

  • syndromie grabarza, który pogrzebał kariery wielu handlowców,
  • źródle motywacji, w którym warto przekąpać każdego zombie sprzedaży,
  • tym, czy jeżeli mocno "chce się chcieć" i jedynie ma się pojęcie o wyobrażeniu "jak", czy to wystarczy by osiągąć sukces?

Opowie o:

9,14

MÓWCA, MENTOR

Sprzedażowy standup, czyli jak sprzedawać (z) humorem

  • po co jest humor w prezentacjach, kiedy i jak działa a kiedy nie,
  • trzy unikalne elementy, które zbudują zainteresowanie prezentacją i przygotują grunt pod humor,
  • podstawowe narzędzia do kreowania śmiechu - struktury, absurd, samodeprecjacja
  • w jaki sposób i jakimi narzędziami włączyć słuchanie klienta podczas własnej prezentacji (i jak śmiech w tym pomaga!),
  • jak korzystać ze scenariusza, żeby zmaksymalizować zainteresowanie klienta - i skuteczność rozmowy .

Dowiesz się:

PARTNER, BRITISH MANAGEMENT INSTITUTE

Czy najlepsi handlowcy są skazani na wymarcie?

9,58
  • jak zmiana sposobów w jaki kupujemy zmienia proces sprzedaży
  • jakie kompetencje zostaną zastąpione przez nowe technologie
  • dlaczego nie należy rozwijać kompetencji negocjacyjnych i manipulacyjnych
  • jak zbudować i rozwijać skuteczną organizację sprzedażową przyszłości

Dowiesz się

CO-OWNER LOKALMEDIA, PDF FINANCIAL MENTORING

"OPTIMUM PARETO W SPRZEDAŻY - Jak zbudowałem i usamodzielniłem milionowy zespół handlowy bez żadnego budżetu na start?"

członek społeczności
  • jak krok po kroku zbudować dział handlowy w 2020,
  • prostych narzędzi które możesz zastosować tu i teraz na poziomie pracownika działu handlowego oraz właściciela firmy,
  • skutecznego systemu rekrutacji i wdrożenia pracownika działu handlowego,
  • zasady 80/20 w sprzedaży, czyli spojrzysz na sprzedaż z lotu ptaka i zaczniesz skupiać się na najważniejszych elementach, które generują wynik końcowy.

Nauczysz się:

Już niebawem opublikujemy temat


ZAREJESTRUJ SIĘ

Specjalizuje się w realizacji projektów doradczych i transformacyjnych w obszarach zarządzania sprzedażą doradczą i profesjonalnych zakupów w ICAN Institute. Ekonomista, prawnik, absolwent m.in. Michigan State University oraz Chartered Institute of Purchasing and Supply.Członek rady programowej i ekspert stowarzyszenia PSML- Polish Supply Management Leaders,

Adama Bernackiego

9,58

uzyskał ocenę:

Sprzedaż okiem zakupów. "Dlaczego kupcy nie chcą negocjować?

wystąpił z tematem:

Jest Prezesem Zarządu i współwłaścicielem spółki Evenea oraz współzałożycielem: Softwaru do automatyzacji komunikacji poprzez chatboty IncredBots (Prezes), rozwiązań matchujących startupy technologiczne, korporacje oraz inwestorów z 60 krajów globalnie poprzez konferencję Wolves Summit jak również platformę matchmakingową online. Jest również współzałożycielem See Bloggers – największego festiwalu dla twórców internetowych i celebrytów w Polsce z ponad 100 mln zasięgami oraz Festiwalu Kobiet Internetu.

Basia Piasek

9,57

uzyskała ocenę:

Jak połączyć strategię online i offline w procesie pozyskiwania klienta?

wystąpiła z tematem:

W latach 2011-2016 wiceprezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i dyrektor programowy międzynarodowego Spectacular Speaking oraz Festiwalu Inspiracji. Członek prestiżowego BTI Speakers Club.Członek Toastmasters, ACG, ALS, założyciel i mentor pięciu klubów. Pięciokrotny Mistrz Polski w przemówieniach, w 2012 roku dotarł do finałowej szóstki najlepszych mówców Mistrzostw Europy w Bonn.

Mentoruje klientów wyższego szczebla zarządzania, pomagając w sytuacjach "podbramkowych".

Jerzy Zientkowski

9,14

uzyskał ocenę:

Wystąpienia publiczne w pracy handlowca

wystąpił z tematem:

Prawie dwudziestoletnie doświadczenie na różnych stanowiskach sprzedażowych i managerskich w firmach: Bonnier Business Polska Puls Biznesu, Wolters Kluwer, Hilti. Specjalizuje się we wdrożeniach digitalowych rozwiązań na styku produktu i sprzedaży, szerzeniu sprawnego wielokanałowego podejścia w kontakcie z klientem (omnichannel-u) oraz w rozumieniu specyfiki modeli subskrypcyjnych. Uwielbia pracować z ludźmi, z liczbami i wierzy, że chcieć to MOC!

Wojtek Telenga

9,65

uzyskał ocenę:

Pułapki cyfrowych transformacji w dziale handlowym

wystąpił z tematem:

PAKIET OPEN 2020

Kwota za pakiet OPEN Sales Angels 2020 to 975zł netto

Pakiet zawiera

  • Niższa kwota w pakiecie
  • Gwarancja stałej ceny do końca roku
  • Motywacja do comiesięcznego rozwoju
  • Mniej czasu na formalności - jedna faktura
  • 11 spotkań standardowych w 4 miastach do wyboru Warszawa, Poznań, Katowice lub Gdańsk.
  • Dostęp do video nagrań ze spotkań
  • Bilet na Finał 2020

Jakie są korzyści?

WSTĘPNIE ZAREZERWUJ

Skorzystaj z rabatu już teraz ...

...liczba biletów w promocji jest ograniczona.

WSPIERAJĄ NAS

PARTNERZY

MEDIA

Chcesz współpracować w ramach Finału Sales Angels? Napisz na info@salesangels.pl

HARMONOGRAM SPOTKANIA

22.I.2020 WARSZAWA - HILTON (WAWER)

CZĘŚĆ MERYTORYCZNA

Rejestracja gości i poranna kawa z Powerem

Powitanie gości przez Marcina Grelę

10:00 - 10:20

Wojtek Telenga

10:20 - 11:00

KUP BILET

9:00 - 10:00

Michał Balcerzak

11:00 - 11:30

11:30 - 11:50

Przerwa kawowa

17:00 - 17:30

Podsumowanie i zakończenie części merytorycznej

13:10 - 14:20

Przerwa obiadowa

Gra o "tron"

14:20 - 14:40

14:40 - 15:20

Basia Piasek

11:50 - 12:30

Jerzy Zientkowski

Tomasz Zieliński

16:20 - 17:00

15:20 - 16:00

Panel dyskusyjny

Adam Bernacki

12:30 - 13:10

18:00 - 22:00

Spotkanie integracyjne i rozmowy zakulisowe

MIEJSCE

Hotel Double Tree by Hilton (Wawer)

ul. Skalnicowa 21 w Warszawie.

BILETY GRUPOWE

Masz mocny team sprzedażowy?


Przyjdź

REJESTRACJA

  1. Co otrzymujecie w cenie biletu?
  2. 1. Udział w wyjątkowym spotkaniu z najlepszymi ekspertami sprzedaży
  3. 2. Całodzienny serwis kawowy
  4. 3. Porządny i smakowity obiad
  5. 4. Towarzystwo ludzi zajmujących się sprzedażą
Dni
Godzin
Minut
Sekund

WIELKI FINAŁ ODBĘDZIE SIĘ ZA

Rejestracja poprzez formularz poniżej lub bezpośrednio na evenea

Rejestracja na evenea

Jest Prezesem Zarządu i współwłaścicielem spółki Evenea. Ponad 10-letnie doświadczenie zdobyła pracując jako manager w Procter & Gamble, RWE, Agros Nova, Orange, Empik, BMW Polska, w sprzedaży, IT, marketingu i finansach. Jest współzałożycielem marek: Wolves Summit, See Bloggers, IncredBots, Festiwal Kobiet Internetu. Buduje silne organizacje nastawione na stałe podnoszenie kompetencji, szybkie skalowanie i produktywność.

W wieku 21 lat Michał dostał zaproszenie od kolegi ze studiów by wspólnie zbudować biznes w branży reklamowej. O sprzedaży nie wiedział nic, a jedyne co miał do telefon komórkowy. Finalnie nie mając bużetu zbudował i usamodzielnił dział handlowy, który zamienił studencki pomysł w ogólnopolski biznes. Z czasem zdał sobie sprawę, że mając 26 lat nie ma co robić w swojej firmie, dlatego zagrał va banque i świadomie przeniósł się do branży finansowej by nauczyć się finansów poznając branżę od środka. Na obiedzie z Prezesem miał tylko jeden warunek - chciał zacząć od zera bez dróg na skróty. W bardzo szybkim czasie dokonał rewolucji w modelu sprzedaży, potem w modelu biznesowym i najpierw został dyrektorem handlowym a potem… Prezes zaproponował mu stworzenie nowej wspólnej firmy.


Dziś Michał ma 29 lat, jest współwłaścicielem dwóch firm z branży reklamowej i finansowej oraz ma praktyczną wiedzę na temat sprzedaży, zarządzania i finansów. Wie co to znaczy sprzedawać kampanie reklamową za 300zł i jak sprzedawać kontrakt za 1,5 miliona złotych. Klienci i współpracownicy najbardziej cenią w nim czasami brutalną szczerość oraz to, że dużo wymaga od innych, ale zawsze zaczyna od siebie.


Przez 8 lat działania w biznesie zrozumiał, że pieniądz lubi ciszę, a osoby które mają najwięcej do powiedzenia często się nie odzywają… bo skupiają się na swojej pracy. Dlatego dziś chce wystąpić na SalesAngels i pokazać jak budować dział handlowy z perspektywy “ZROBIŁEM TO”.

W latach 2011-2016 wiceprezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i dyrektor programowy międzynarodowego Spectacular Speaking oraz Festiwalu Inspiracji. Członek prestiżowego BTI Speakers Club.Członek Toastmasters, ACG, ALS, założyciel i mentor pięciu klubów. Pięciokrotny Mistrz Polski w przemówieniach, w 2012 roku dotarł do finałowej szóstki najlepszych mówców Mistrzostw Europy w Bonn.Mentoruje klientów wyższego szczebla zarządzania, pomagając w sytuacjach "podbramkowych".

Prezes Akademii Sprzedaży, praktyk posiadający 23-letnie doświadczenie w sprzedaży.


Tomek to przedsiębiorca uwalniający potencjał sprzedażowy swoich klientów, specjalizujący się w podnoszeniu efektywności i optymalizacji procesów sprzedażowych i komunikacyjnych w firmach.


Autor wielu projektów wdrażających najwyższe standardy w zespołach pracowniczych i menadżerskich.

Prawie dwudziestoletnie doświadczenie na różnych stanowiskach sprzedażowych i managerskich w firmach: Bonnier Business Polska Puls Biznesu, Wolters Kluwer, Hilti. Specjalizuje się we wdrożeniach digitalowych rozwiązań na styku produktu i sprzedaży, szerzeniu sprawnego wielokanałowego podejścia w kontakcie z klientem (omnichannel-u) oraz w rozumieniu specyfiki modeli subskrypcyjnych. Uwielbia pracować z ludźmi, z liczbami i wierzy, że chcieć to MOC!